خانه / اخبار عشایر / توفیق خدمت به جامعه عشایری یک نعمت بزرگ الهی است

توفیق خدمت به جامعه عشایری یک نعمت بزرگ الهی است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

توفیق خدمت به جامعه عشایری یک نعمت بزرگ الهی است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به دشواری خدمت به عشایر گفت: کار در سازمان امور عشایر از سایر بخش‌های وزارت جهاد کشاورزی به مراتب دشوارتر است و خدمت به این مردم، یک نعمت خوب و بزرگ الهی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، آیت الله حسن عالمی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) که امروز دوشنبه 31 خردادماه در نمازخانه سازمان امور عشایر ایران برگزار شد، با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در روایات زیادی از ائمه معصومین(ع) از فضایل ماه رمضان به عنوان فضیلت‌های ویژه و منحصر به فرد یاد شده است که در هیچ یک از ماه‌های دیگر سال وجود ندارد.

وی درباره علت عظمت و کرامت ماه رمضان افزود: هیچ چیز نمی‌تواند در مقابل اراده خداوند متعال قرار بگیرد و اراده حق‌تعالی بر این قرار گرفته است که این ماه بر سایر ماه های سال افضل بوده و انسان هم در این ماه میهمان خداوند باشد.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان ادامه داد: در این ماه شبی است که خداوند تا مطلع فجر به وسیله ملائکه و روح بر انسان‌ها درود و سلام می‌فرستد و در واقع، این ماه به مثابه بازار بسیار پرسودی است که خریدار آن اعمال و عبادات را 1000 برابر ارزش آن خریداری می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به میلاد مبارک امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و بیان داشت: منظور از «لولو و مرجان» در سوره الرحمن، امام مجتبی(ع) و امام حسین(ع) هستند و این دو بزرگوار آن‌قدر برای خداوند عزیز هستند که خداوند خود نام آنها را انتخاب کرده است.

آیت‌الله عالمی تاکید کرد: باید از هر فرصتی برای بهره‌گیری از سخنان، مواعظ، آموزه‌ها و نیز مطالعه شرح حال و زندگی امام مجتبی(ع) استفاده کرد.

وی در پایان سخنان خود با بیان این‌که عشایر کشور قشری پرتلاش و زحمتکش هستند، اظهار داشت: خداوند متعال، عشایر را مردمی مهربان، متدین و خادم قرار داده است و این جامعه از آسیب‌های موجود در جامعه مبراتر و پاک‌تر هستند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از کارکنان سازمان امور عشایر نیز به خاطر خدمت به جامعه عشایری تقدیر و خاطرنشان کرد: کار در سازمان امور عشایر از سایر بخش‌های وزارت جهاد کشاورزی به مراتب دشوارتر است، زیرا مخاطبان شما در خارج از محیط روستاها و آبادی‌ها حضور دارند و خدمت شما به این مردم یک نعمت خوب و بزرگ الهی است.

IMG-20150320-WA0000

درباره ی علیرضا عزیزی

همچنین ببینید

ایل باصری

عشایر مرودشت و چادر های ایشان به عنوان کانون های کوچک تولیدی سهم بزرگی در توسعه استانی و ملی دارند

عشایر مرودشت و چادر های ایشان به عنوان کانون های کوچک تولیدی سهم بزرگی در …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *